` Phobos & Actor Marketing Blog: Knap werk... dank je!

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

donderdag 2 oktober 2008

Knap werk... dank je!

Onze klant Dobit:

Motivatie en wederzijds respect. Hiervoor spring ik elke morgen uit mijn bed. Als dat geen goede reden is. Ik zal er ook nog een afbeelding bij zetten.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Nele Bruers
Verzonden: woensdag 17 september 2008 23:24
Aan: Kristof De Doncker; Verheyen Jan; Kevin Heylen
CC: Marc Bruers
Onderwerp: Knap werk... dank je!

Hey Guys,

De eerste beursdag zit erop en we hebben er allemaal een heel positief gevoel bij. Ik wil jullie dan ook nog een héél
erg bedanken voor jullie geweldige inspanning. De stand ziet er geweldig uit en we vallen echt op tussen de andere stands. Onze mede standhouders zijn onder de indruk en kijken een beetje op naar ons.
Bezoekers tonen interesse in onze producten en krijgen meteen het gevoel bij een degelijke partij te zitten.

Jullie hebben dat echt super goed gedaan. Knap werk!

Ik was onder de indruk toen ik op de stand toekwam, dank je... ;-)

Groetjes, Nele

Geen opmerkingen: