` Phobos & Actor Marketing Blog: Bloggen. De nieuwe marketing

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

vrijdag 26 september 2008

Bloggen. De nieuwe marketing

Steeds vaker zien we een blog gebruikt worden als marketingtool. Webbedrijven doen het al veel langer maat vandaag wordt het in eender welke sector gebruikt. Zolang het maar relevant is. Een blog om maar te bloggen is dan ook volkomen nutteloos.

Sinds onze Phobos blog gestart is, hebben al heel wat lezers hun weg gevonden. Hopelijk om onze vernieuwende ideeen en de interessante marketingtips. Maar helpt dit als een marketingtool of is het gewoon een zoveelste leuke leespauze?

Laten we het nog even op een marketingtool houden. Hoe dikwijls moet er dan geblogd worden? Wekelijks, om de paar dagen, dagelijks? Nog meer? Hoeveel wil een bezoeker lezen als hij uw blog weer bezoekt? Daarstraks hoor ik dat ik zeker 2 keer per dag mag bloggen. Maar heb
ik daar tijd voor? Ik moet toch ook nog werken.

Bovendien zien wij aan de hand van onze stars hoeveel mensen onze blog lezen. Toch zijn er geen reacties op onze berichten. Is een blog niet interactief? Of gaat iedereen altijd akkoord en is het een "freedom of speech"?

Wie is de eerste om te reageren op dit bericht?

1 opmerking:

Anoniem zei

Twee keer per dag is misschien wat veel, er moet uiteindelijk nog gewerkt worden ook. Maar om mijn honger te stillen heb ik toch wel dagelijks nood aan verse groenten uit jullie tuin.