` Phobos & Actor Marketing Blog: Verdrinken in het werk... of toch niet.

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

vrijdag 26 september 2008

Verdrinken in het werk... of toch niet.

"Ik heb te veel werk."
"Daar heb ik geen tijd voor!"

Het zijn veel gehoorde woorden en allemaal hebben ze gelijk. Sommigen onder ons kunnen maar één ding tegelijk, anderen wat meer. Sommigen boeken afspraken en liefst nog zo veel mogelijk op korte tijd. Anderen boeken er één per week en dan hebben ze geen tijd meer.

Ik merk dat de mensen die het meeste aantal uren kloppen en het meeste aantal afspraken hebben, toch nog meer tijd hebben. Raar! Maar meestal is het zo wel. Bel een drukbezette man/vrouw eens op en vraag tijd. Dat kan er wel ergens tussen. Ze maken er tijd voor. "We vinden er wel iets op."

Hoeveel tijd hebben we? 24 uur per dag. En daar moeten we een aantal uren van slapen. Dat is noodzakelijk voor onze gezondheid. Dus heeft niet iedereen evenveel tijd?
Hangt het er niet van af hoe je die tijd indeeld?

Perceptie... daar gaat het om. Wat is tijd en hoe ervaar ik mijn tijd.

IK HEB TE VEEL WERK! Voilà, ik heb het gezegd. Weet iemand een goeie account executive?

Geen opmerkingen: