Uit het verhaal blijkt dat content marketing in de lift zit. Jon Miller (een Amerikaanse B2B marketing-expert) drukt het als volgt uit: "In plaats van massareclame zullen marketeers meer investeren in slimme manieren om hun merk uit te bouwen zoals social media, SEO en content marketing."
Een ander onderwerp dat besproken wordt is de dood van 'interruptive marketing'. Ambal S., oprichter van Click Documents vervolgt: "Je kunt niet verwachten dat de drukke consument van vandaag luistert als je hem onderbreekt met reclameboodschappen. Het is tijd om budgetten te verschuiven in de marketing." Het enige tegensprekende in het verhaal is dat het eBook zelf onderbroken wordt door reclame van de sponsor.
Het eBook vind je hier terug (klik). E-reader of niet, het is alvast de moeite om de tips te lezen. Onderstaande alinea willen we u niet onthouden, en is zeker van toepassing op de ondermeer groeiende Web 2.0-marketing.
Create content that encourages your customers and audience to do the marketing for you. Create content that your audience absolutely has to share because it's that good! Provide a level of customer support and engagement that inspires your customers to tell the world. Then you win.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten