` Phobos & Actor Marketing Blog: Emailmarketing verliest kracht

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

woensdag 20 augustus 2008

Emailmarketing verliest kracht

Verliest emailmarketing aan kracht of zijn we te snel met dit statement? Bij Phobos moet een email moet nu éénmaal aan een aantal voorwaarden voldoen:
  1. relevant voor de ontvanger: niet relevant is niet interessant en gaat naar 'trash'. Als een email relevant is voor de ontvanger, dan pas werkt de doelstelling.
  2. continuïteit: éénmalig is nooit. Een email moet een zekere continuïteit hebben.
  3. juiste doelgroep: uw email moet opgesteld worden voor de juiste doelgroep en naar de juiste doelgroep verstuurd worden. Anders is uw mail niet relevant!!
Bij computerworld.be beweren ze dat sms, netwerking en mobiele telefonie deze kracht ondermijnen. Is het zo of voldoen de emails niet aan onze 3 voorwaarden. Bij Phobos houden we ons aan de regels van een relevante mail voor de juiste doelgroep.

Allemaal uitkijken naar de volgende Phobos nieuwsbrief!

Geen opmerkingen: