Ben je het beu dan ben je halfweg...Maar al te vaak is er te weinig geduld. Worden nieuwe ontwerpen gemaakt voor de vorige is uitgewerkt of zelfs de top bereikt heeft.Geduld is een marketingdeugd. Het succes van een ontwerp, een slogan, een campagne zit in de herkenning en daarvoor heb je veel meer geduld nodig dan de meeste hebben.Een nieuw jaar is géén reden voor een nieuwe campagne. Een nieuwe CEO is géén reden voor een nieuwe campagne. Een nieuw bureau is géén reden voor een nieuwe campagne. Het zelf beu zijn, is géén reden voor een nieuwe campagne.Neen de enige reden om een nieuwe campagne te voeren is omdat de huidige over zijn top is. De grafiek van de verkoopcijfers dalend werd... door de campagne. Daarom dat meten weten is en diegene die meet is vaak de boekhouder, die kan cijfers aan campagnes koppelen, gebruik zijn of haar advies !Heb je die gegevens niet ? Of zijn ze onbetrouwbaar ? Let dan op je eigen gedrag. Mijn regel... ben je het zelf beu, dan ben je halfweg...Dus is je campagne 3 jaar actief, hou dan minimaal 3 jaar langer vol. Is het 6 maanden dan nogmaals 6 maanden. Waarom, jij bent het sneller beu dan jouw publiek..., jij ziet het immers vaker...Heb dus geduld... het werpt vruchten af.
Relevante tips van en voor vernieuwende reclamedenkers. Sprokkels vanuit het werkveld van de marketeer. Soms een zachte tinteling, dan weer een complete shock!
Welkom in de wondere wereld van Reclame- en Marketingbureau Phobos.
Vrouwen en voetbal, een extreme combinatie die je alleen van een analytische geest kan verwachten. Zoals ze haarscherp doelpunten kan voorspellen, weet ze ook waar uw bal naartoe gaat. Met precisie en inzicht weet ze uw boodschap in te blikken en op te volgen.
Deze account manager bij Phobos wordt uw rechterhand. Ze mikt uw productie van drukwerk, advertenties en e-media vlotjes boven in de winkelhaak. Scoren in Google is zoals bij voetbal: stampen is alleen maar nuttig als je voorbij de keeper geraakt.
BLOGGER : Bram Starckx
Onze letterkok kruidt zijn teksten alleen met die specerijen die er écht toe doen. Geen overbodige smaakjes of gekke geurtjes. Resultaatgericht en met oog voor het detail. Een mooi gerecht met een heerlijke geur en vol smaak. Maar altijd licht verteerbaar.
Deze marketinggerichte copywriter zorgt voor boodschappen die uw klanten watertandend van 'goesting' achterlaten. Om ze dan in beweging te krijgen. Naar uw wens. Alleen kijken, proeven of à la grande bouffe!
View Bram Starckx's profile
BLOGGER : Carlo van Tichelen
De oervader van reclame-adviesbureau Phobos. Onder het motto 'Rendabiliteit door Creativiteit' werkte hij aan de verdere uitbouw van zijn bedrijf en het onderbouwen van zijn strategisch advies aan andere ondernemers. Medestichter van Best-Frit, International Graduate Trainer for JCI, adviseur en bestuurslid van verschillende organisaties. Duizendpoot. View Carlo Van Tichelen's profile
Geen opmerkingen:
Een reactie posten