` Phobos & Actor Marketing Blog: Verbazing, de catalizator van Marketing.

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

dinsdag 3 februari 2009

Verbazing, de catalizator van Marketing.

"Wie niet bijten kan, moet zijn tanden niet laten zien."

Hoe zorg je ervoor dat mensen verbaasd zijn ? Hoe zorg je dat je ze iets te vertellen geeft.

Wanneer je mensen ontvangt, een beurs doet, een presentatie geeft hoe zorg je dan voor die verbazing, en waarom heb je ze nodig.

Wel als mond aan mond reclame de beste is, dan ben ik benieuwd waarover jij verteld als je thuiskomt. Dat is hetgeen wat verbazend was, het was de moeite waard om verder te vertellen...

Creatief zijn en uitdagend, kan het verschil maken. Soms is het totaalplaatje de balans, vaak is het maar één uniek element die voor eeuwig blijft hangen.

Zo is die éne atractie op jouw openingsfeest of receptie, wellicht belangrijker dan de smaak van de hapjes. Zo dien je niet alles in een presentatie te stoppen, maar een emotioneel verhaal met één kernboodschap en wil je op een beurs één ding voor altijd laten bijblijven en geen magazijn aan artikkelen laten zien.

Ben jij er klaar voor om te kiezen om te verbazen.

VerBAAS, da's geen toeval.

Geen opmerkingen: