` Phobos & Actor Marketing Blog: Hebt u Facebook of Clientbook?

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

maandag 6 december 2010

Hebt u Facebook of Clientbook?


De NMBS zou het liefst geen van beide hebben. Maar op Facebook zijn er wel degelijk enkele pagina’s over de NMBS te vinden. Daarop wordt het gezicht van onze Belgische treinmaatschappij aardig besmeurd met een resem aan klachten.

Dat is voor de NMBS de ideale positie om van Facebook over te schakelen naar Clientbook. De klachten en frustraties van de klanten zijn duidelijk. Het enige wat men moet doen, is communiceren en de problemen oplossen. Maar een reactie blijft uit, waardoor de NMBS nog meer geassocieerd wordt met traagheid.

Jammer genoeg zit er voor de treingebruikers niets anders op dan alles te ondergaan. De NMBS heeft namelijk geen concurrentie en treinen blijven onmisbaar. Zullen uw klanten u ook onvoorwaardelijk trouw blijven? Probeer het niet te ondervinden, maar achterhaal via social media klachten van klanten, communiceer erover en los ze op.

Geen opmerkingen: