` Phobos & Actor Marketing Blog: Stress en geluk; geluk en stress

Quote:

"Only those who dare to walk, can leave a footprint"

vrijdag 14 november 2008

Stress en geluk; geluk en stress

Als de grote baas van huis is...

Juist, dan loopt alles mis. De laatste weken/maanden stapelt stress zich op. De laatste 2 weken loopt er vanallea mis. En de stress begint te pieken.

De mensen rondom mij beginnen het te merken: je moet meer gaan sporten, meer ontspannen, minder werken... Maar ik heb de oplossing gevonden: meer werken!

Na zware weken kei hard werken en vele uren, is mijn voldoening zelden zo groot geweest. Klanten apprecieren dit ook enorm. En zoals ik altijd zeg. Daar doe ik het voor. Die appreciatie geeft een ongelooflijke voldoening.

Nietegenstaande dat er steeds problemen zijn die moeten opgelost worden.

Maar stress en geluk gaan soms wel hand in hand...

Of misschien zijn het de Duvels die ik gedronken heb. Maar ik ben wel gelukkig en voldaan. Klaar voor een stevig weekendje doorwerken.

Geen opmerkingen: